gårdagens bloggande.



Gårdagens blogg inlägg kommer här. Skrev det igår, men kunde inte publicera det,
såhär kommer det:

Dessa två mupparna bråkade bredvid mig innan, så söta är dem.
Blev en powerwalk-runda med mamma och el perro. När vi kom
hem igen fick han värsta dampattacken och sprang runt, runt i
lägenheten, haha. Som vanligt glada skratt med mamma på vår
motionsrunda: 

Mamma:
Neej, Otto!
Jag: Vadå det är bara en fågel ju?
Mamma: Jaha, men jag trodde det var en katt.
Jag: Som flyger? haha
Mamma: Flabben på dig unge!

jag älskar henne, hon har så fina smeknamn till mig,
som knäppis, tönt, unge osv. jag gillar dem, får mig bara att
vilja vara ännu jobbigare mot henne, haha. Hur gammal är jag? haha.

jag vill ha något intressant att skriva om, men inget roligt
dyker upp i mitt huvud. skrivit för lite, nog dags att komma
tillbaka till skolan. jag saknar MP2TEXT! och praktiken är
örk, men madde och jag blev iallafall klara med vårt projekt
idag, så nu väntar ett möte på stadsförvaltningen, där vi ska
visa upp vår idé. Sen får vi se vad som händer efter det.


nu ligger jag nerbäddad i sängen med en morot i munnen,
planerar min lysande och fantastiska idé! Vad det är får ni
inte veta än, det är hemligt! Men kommer bli så bra!

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0