Pinsamt Elin.

Var med om något ganska pinsamt imorse,
brukar inte känna att något är pinsamt, men
imorse kändes det verkligen så. Jag somnade
på bussen och två hållplatser innan stationen
vaknade jag till av att dörren stängdes och då
trodde jag att jag var på stationen och höll på
att missa att gå av, så jag slängde mig till
knappen, lite sådär ut i gången. När jag väl
tryckt upptäcker jag mitt misstag och utbrister
"Nejfan inte här jag skulle av!" samtidigt frågar
chauffören "ska du av här eller?" nej! utbrister
jag och sätter mig lugnt och fint ner igen, kände
verkligen hur alla tittade på mig, hahahaha!

2 MÅNADER TILL MIN FÖDELSEDAG, YEAH!
svalövscupen ikväll med min fru.

& jag saknar finisen jätte mycket nu, buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0