mitt dåliga val

känner att skolan dragit igång på riktigt nu, 
bra att jag sov hela engelsklektionen idag då?
men man kan inte se en film en måndag efter
lunch, funkar liksom inte. men skönt var det!

vi har minst ett prov i veckan de kommande
veckorna, och visst det är väl inte så blodigt
för någon som går natur eller samhäll, men nu
är det så att jag går media, tyvärr gjorde jag
det dumma valet. media gör en slö och oinspirerad
på att plugga, kanske för att folket är som dem
är och att vi knappt har något eller skjuter upp
det varenda gång för folk inte kan lämna in i tid.
örk, blir så arg på mig själv för jag valt media,
men what to do about that now? bara till att
försöka få tillbaka glöden till att vilja vara duktig.

Nej nu kallar Oscar Wilde och dem andra författarna,
ha det!


pusspåfinis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0