min tekniska älskling, död?

Snacka om att matteprovet tog på mina krafter,
lagom slut i hjärnan nu, känner lättnaden nu.

Var inne i cirka två minuter, sen slockna det.
Tror jag måste införskaffa mig en ny älskling.
Visst, jag har Semblan och Camilla, men dem
kan man inte riktigt ha som en sådan teknisk älskling,
inte riktigt deras grej liksom. Vi får väl ta och
öppna plånkan och fixa mig en ny.

Naturkunskap A-lektionen i skolan idag var
den roligaste på hela dagen, jag och mina
två älskling töntade oss mest, skrattade
åt allmänt nördiga saker, haha.
"jag blir värm i min stjärt när jag tänker på dig"
hahaha, okej? Sen fick jag beröm av min
mattelärare för mina fina matteanteckningar
i powerpoint. "Dem kan du ju ta och sälja till
klasskompisarna!" Hahah, jaja du det låter bra.

Min helg är planerad:
Fredag- Dejta Charlottas underbara soffa!
Lördag- Bio med finis, 2012!
Söndag- Plugga? & flytta hem till pappa.


Charlotta & jag för något år sedan, sjukt heta!
Blir fredagskvällen lika galen som den var när detta kortet togs?
Återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0