inget vettigt

ehm, vad har jag gjort idag egentligen?
det är så skönt att inte vara till någon nytta ibland, hahaha.
nu känner jag det där lugnen i mig igen, när allt känns så
jävla bra, även fast jag inte gjort ett piss, mer än suttit
och skrattat åt egentligen ingenting, eller okej..mamma och
charlotta är ganska roliga idag, haha. Dem tycker jag är
sjuk, knäpp och så mycket annat, så rätt, så rätt. charlotta
ger mig nya smeknamn dagligen, "favorithora, kycklinghona
och idag blev det kaninunge" Hon är en fin fis.

Känner nu att jag inte ens sagt något vettigt idag,
känner också att jag inte vill det heller, meningslöst.
Kan berätta hur kul otto och jag hade innan, eller
okej jag hade roligt han fick nog mest ont. Jag började
jaga honom i lägenheten för han vält min papperskorg.
Det roliga var när vi kom i "kurvorna" i lägenheten då
hans tassar inte får så bra grepp på det hala golvet,
så han ramlar när jag kommer springandes efter, haha.
Skadeglädje är väl för jevla roligt, haha.

känner på mig att jag har en mysig söndagskväll framför mig, pusss.


- Mitt namn är Otto och jag har
en elak lill-matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0