ge mig julmys!

Nu känner jag att julen är påväg, mamma har redan satt upp
julgardinerna, ljusstakarna och andra mysiga julsaker, dock
inte tomtarna än, men dem kommer väl fram dem med snart.
Kan inte fatta att jag inte ska fira julafton i huset som jag gjort
mer eller mindre varje jul, men iår då jävlar blir det julafton i
vår mysiga lilla lägenheten. Blir nog lillejulafton hos pappa i
huset skulle jag tro. Jag vill ha mer av julen, jullovet lockar
galet mycket. Ååh, Lussebullar, kärlek! När jag kom hem
från finisen imorse, då var doften av lussebullar fortfarande
kvar sen bakningen igår, gud vad gott det är!

Nog om julmys, det kommer, det kommer.
Tror jag skippar teoriundervisningen idag,
känner att jag inte orkar och reportagearbetet
lockar faktiskt lite mer än att lyssna på
trafikregler. Så jag drar igång med det nu
känner jag. Puss!

väldigt mysig kväll med finisen igår, tycker om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0