"Flaggan på halv stång, någon som gått och dött igen!"



Ja, just nu är det såhär illa. Tragiskt kan jag tycka,
för det som hänt och för att det inte ser riktigt bra ut
att sitta med två datorer. Men nu är det så jevligt att
min älskling håller på att dö, vill inte som jag vill i alla
stunder, blir nog att lämna in på lagning, smart elin.
Så nu ser jag mina älskade serier och lyssnar på musik
på min älskling (dock inte samtidigt) och sen är jag inne
på msn och internet med mammas dator, inte roligt alls.


Skolan på lördag känns inte okej, speciellt när man inte
gör något vettigt där. Så jag och min älskade mamma
drog till väla för lite shopping. På ikea hittade vi en röd
söt liten lampa till mig, så nu är mitt rum rött och mysigt.
Hur kvällen börjar och slutar vet jag inte än, men nej nu
ska jag ta och äta lite. puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0