Fest ikväll? Jadå!



Har en stark känsla av att det är fest här ikväll, eller?

Ganska så stressigt och vara tre personer i kiosken
igår, men det var ganska roligt ändå, roligt att vara
trevlig och skämta med kunderna, haha. Kände mig
dock hemsk när jag råkade ge en liten kille en tia för
lite, det kändes i hjärtat. Men som tur är kom han
tillbaka för att handla igen, då lämnade jag en tia
till honom och bad om ursäkt, haha. Det kändes bra.
Min fru var ett väldigt trevligt sällskap igår, och det
var ganska underhållande att sitta och skrika när
eriks lag gjorde mål, haha. Folk har en förmåga att
glo ganska extremt när man är högljudd. Kvällens
mening, som min fru spottade ur sig när en kille
gjorde en snygg sak med bollen: " Detta är anledningen
till att man inte köper viasat sport!" hahaha, hon
jämför svalövscupen med visasat sport, bra!

Dags att resa sig från sängen och ta tag i dagen.
Saknardig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0