blodsockerfall

Ikväll blir det en lugn hemma kväll,känner att jag behöver det,
speciellt efter att jag ramlade ihop på idrotten idag, för första
gången har jag upptäckt att ta ut sig för hårt när man är sjuk är
inte bra. Kände bara hur mitt huvud höll på att sprängas, så fick
lägga mig ner, sen började hela kroppen skaka, ingen skön känsla,
men idrottlärare hämtade en negerbulle(ja, jag säger så!) och ett
glas vatten som det såg ut som att hon själv druckit halva innan
hon gav mig det. Slutade skaka ganska snabbt efter jag fått i mig
sockret, men huvudet mår fortfarande piss. Tror mamma tvingar
mig att kolla upp detta med mina blodsockerfall nu, händer mig
lite för ofta, och med tanken på att pappa har diabetes så, ja. 
så ja, lugnt blir det ikväll, kanske får träffa min finis, vem vet.
Men ha en fin kväll gott folk! 



TACOS IKVÄLL! Viktigt!

h <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0