Lycka

jag vaknade och bredvid mig låg där ett paket, där i fanns en påse m&m,
förstår ni min lycka i det läget alltså? Jag hoppade ur sängen, sprang in till
mamma och kramade henne hårt! Tack Mamma, som jag har längtat efter m&m! 

Luciaframträdandet i skolan, ja vad ska man säga om det?
Hur fan tänkte dem? Det lät mer som en värdelös julshow
med en jävla massa elever på en liten scen. Det jag störde
mig allra mest på var fan trummorna. Trummor i ett luciatåg,
alltså örlig talat? HUR TÄNKTE NI NÄR NI KOM PÅ IDÉN?

Snart ska jag övningsköra till center syd med mamma och bror,
förhoppningsvis hittar vi några julklappar. Sen ikväll blir det
ännu en gång fredagsmys med min underbara pojkvän.

Vi kanske ska fixa en julgran idag, funderade lite på att
fråga mamma och vi kan pynta den såhär i år. Elin/Erik/Simon-style

Kommentarer
Postat av: iamkarolin

grejen är den att vi ville inte själva ha trummorna någon av oss! haha. men vår musiklärare ville inte ge med sig ;p men jag håller med dig, jag gillade luciatåget lika lite som du :q

2009-12-14 @ 15:24:14
URL: http://iamkarolin.blogg.se/
Postat av: elinpelin

aha! Dålig musiklärare! Du var iallafall duktig!

2009-12-14 @ 19:28:05
Postat av: Anonym

hehe ah det passade inte alls in har du rätt i hehe.

tack så mycket!

2009-12-15 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0