du är fin

Vaknade upp bredvid världens tröttaste, min egna söta Hampus.
Vi åkte till Nova för att båda behövde nyårskläder, men gick inte
så jävla bra så vi åkte vidare till Malmö och gick lite där, slutade
även där med att vi inte ens besökte ett provrum, dåligt.
Direkt när jag kom hem stack mamma och jag till Center Syd,
och DÄR hittade jag årets nyårsklädsel, som jag kanske inte är
fullt nöjd med, men får duga helt enkelt.
Dagen med min underbara pojkvän var hur mysig som helst,
jag tycker så mycket om dig! Vill bara pussa dig hela tiden!


Imorgon blir det körskolan kl 08.00, sen drar festfixarna iväg
till Hyllinge och handar nyårsmaten!

Nyår nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0