Det nya huset inne i skogen


Halvbror och brors rum,
riktiga nördar är vad dem är.


Igår fyllde brodern år, innan kalaset åkte vi ut och
kollade var vårt nya hus ska byggas, jag skrattade,
haha! Det var som en skräckfilm att åka ut där i skogen
när det var så mörkt, tänk att där kommer mitt nya
hus ligga, med vildsvin som grannar. Kan bli väldigt
intressant, huset kommer iallafalll bli snyggt och sjukt
stort, fast det behövs väl kanske när familjen nu
består av sex personer, två hundar, två katter och
en massa råttor eller vafan det är för något. Frågan
är om man klarar av det, att bo så långt inne i skogen,
långt från civilsationen, återstår att se.

Huset börjar nog byggas i februari nästa år, alltså inte
så långt dit, och i april nångång kanske så flyttar vi ut
ur vårt fina hus i svalöv, usch det kommer nog bli
jobbigt, sen kommer jag inte bo med min pappa
i några månader när dem bor i ett litet hus i Ludvigsborg.
Vi får väl se hur framtiden blir, som sagt, ganska intressant
och jag ser framemot att se hur fint det nya huset blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0