Att vara kär är en underbar känsla!

Känner mig så glad idag! Låg i sängen med min
fina hampus till klockan tre, haha. Det var så
mysigt och roligt! Blir bara bättre för varje gång 
jag träffar dig, du är så fin! Och precis slog det
mig att jag har inte sett dagsljus idag, illa. Och
julpyntandet har gått igång på allvar här hemma
nu, love it. Det luktar jul och är så mysigt, ikväll
drar vi kanske igång med pepparkakslägenheten, kul!

Älska livet, jag är så kär så jag vet
inte var jag ska ta vägen, hihihi!



Igår, emelie kom hit sen stack vi hem till Tony.
Men innan det blev det lite "snygga" foton, emelie satt och försökte
(ganska seriös) att se söt ut medan jag började likadant, men slutade
 som vanligt med att visa mitt mongo-jag.

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0