Vilar upp sig efter allt & taggar inför DM imorgon!

Helt slut efter en danskväll med Sara, nattsömn på tre timmar och en heldag på ven! Slutar lördagen med att spela pingvinspel på internet med jonathan, fint! godnatt.

Helt slut efter gårdagens händelser och dagens utflykt.
Igår var jag med Sara & hennes två kompisar på Björksäter
i Hässleholm, trevliga tjejer, men inte en jävla snygg kille där.
Besvikna blev vi verkligen, men härligt att dansa, trots att mina
skor döda mig, och varför tog jag jeans? blä! Kom hem vid fyra
på natten, sov tills klockan sju, för då skulle vi gå upp och sticka
till Ven, jippi! Tre timmars sömn, fina grejer. På Ven blev det cykling,
fotboll, volleyboll och brännboll. Och galet mycket mat, mums!
Men sådär vid 17.15 somnade jag på marken, helt slut. Vilade
dock lite då och då under dagen, men jag va helt slut! Nu avslutar
jag kvällen med pingvinspel på internet med Jonathan, finemang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0